12 Mart 2016 Cumartesi



6 yorum:

  1. Kimse kalmadı ki buralarda -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazmayı bırakanlar çok olmuş.
      Ama bunu da bir dönüşüm olarak görebiliriz bence(yine başladı demezsin umarım :D). Şöyle ki, bu da benim ikinci blogum. Beş sene önce bir blog açmıştım ve sonra blog içime pek sinmeyince kapatmıştım, iyiki de kapatmışım çünkü daha iyisine gittim. Bu illa yeni bir blog anlamında değil mesela farklı bir uğraş, tarz ya da bir ilgiyi benimseme şeklinde de olabilir. Yazmayı bırakanlar, daha kendi yollarında yürüyorlarmış gibi hissetmişlerse onlar için daha iyi.
      Aslında var olmaları yeter, yazmasınlar da:)
      Ama çok haklısın daha neşeli olsaydı keşke buralar.

      Sil
  2. Çok hoş bir tesadüf oldu, bloga uzun süredir girmiyordum, kimler ne yazdı acaba diye düsünürken senin de yazıp yazmadığını merak etmiştim ve yorumlarda yazmak konuşulmuş :) Eğer kendimde o enerjiyi görürsem ben de yazacağım yakın zamanda bişeyler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yazılarını okumayı merakla bekleyeceğim :)
      Bu arada izlemek istersen eğer, Whisper of the Heart diye bir film var. Orada da yazan bir kızın hikayesi anlatılıyor, çok güzel bir konusu var :) Geçtiğimiz yazda izlemiştim ben de.
      Güzel bir tesadüf olmasına sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. birileri tıpkı benim gibi bloga dönmeye heves edip edip dönememiş bir türlü. umarım dönersin, yazmak iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç aydır hesaba bile girmemiştim, bugün ne zamandır ilk girişimdi. Neyse ki yorum yazmanın üstünden çok geçmeden girmişim :) Önümüzdeki aylarda bir şeyler çıkar umarım.

      Sil