27 Aralık 2015 Pazar

Yeni Yılınız İyi Olsun!



Herkese mutlu yıllar dilerim. Önümüzdeki dönem daha garip olacak sanki.
Arkadaşlarımıza, sevdiklerimize sahip çıkalım, küs olsak bile. Affedin gitsin hehehe:)
Kalbimiz ile beynimiz daha çok ortak çalışsın. Hem hayatı olabildiğince hissedelim hem de hepimizin yararı için emek harcayalım, çalışalım, üretelim. Çünkü dünyada kötü şeyler oluyor.


"Bazıları kötülüğün büyük bir güçle kontrol altına alınabileceğine inanıyor. Ama benim bulmuş olduğum bu değil. Benim bulduğum insanların yaptığı her günkü sıradan küçük işlerin karanlığı uzak tuttuğudur. Mütevazı kibarlık ve sevgi hareketleri." 
Birbirimizi koruyalım, başka kimsemiz yok. Yani daha uzaylılar gelmedi. Gerçi o zaman da aynısını derim çünkü bu sefer aynı dünyayı değil aynı evreni paylaşıyor olurduk, birbirimizi kara deliklerden ve meteorlardan korurduk mesela:)

Star Wars'a bir kere daha gidesim geldi dur!

Şimdiden yazdım yeni yıl yazısını, sınavlar başlıyor da. Tek bir yazı içinde üç koca kurgusal evrenden bahsetmem garip oldu (Komşum Totoro, Yüzüklerin Efendisi, Yıldız Savaşları).

En iyisi:

6 yorum:

  1. Gandalf'ın harika sözleriyle birlikte, çok güzel bir yılbaşı mesajı vermişsin Aleph-san. Sınavlarında başarılar ve mutlu yıllar! Not: Tek bir yazıda üç kurgusal evrenden bahsetmen harikaydı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun yazıya başlarken Gandalf hiç aklımda bile yoktu, sadece kısa bir yazı yazacaktım, bir baktım yazı almış başını gitmiş hahaha :D
      Çok teşekkür ederim ederim Alice-chan.

      Sil

  2. Uzaylı demişken hep aklıma ananemin ufo gördüm diye balkonda bagirmasi aklıma geliyor gülüyorum hala :D o zaman 8 yaşındaydım şimdi 20 oldum ama ananem hala ufo gördüğünü iddia eder ve her gün 3-4 tane ufo görür ama aslında gördüğü uçaktan başka bir şey değildir :D Yeni yılda bütün dileklerimizin gerçek olmasi isteğiyle ~ güzel bir yıl olsun ve yazın çok tatlı *.* sınavların bitince burayı unutma yazılarını bekleyen okuyucun var ~.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :) Anneannenin hikayesi çok komikmiş anlayabiliyorum seni benim de teyzem var inandıramıyorsun ona bir türlü.
      Çok teşekkür ederim Gülşah :) Gif arşivi oluşturmaya başladım zaten yeni yazılar için :D Haha tamam!

      Sil
  3. Haha birileri dönmüş , güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :D Bakalım nasıl gidecek, ben de bilmiyorum.
      Merhaba Gaylangoz :D

      Sil